WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations
x
pusty

baner mowa ciała 5

autoprezentacja
pusty

Mowa ciała podczas rozmowy handlowej program

Drukuj

KORZYŚCI:

Korzyści dla uczestników:
- Opanowanie sztuki odczytywania mowy ciała partnerów biznesowych i ich nastawienia.
- Przećwiczenie umiejętności prezentowania oferty z wykorzystaniem mowy ciała.
- Nauczenie się wykorzystania komunikacji niewerbalnej w podczas rozmowy handlowej i w życiu prywatnym. 
- Zdobycie wiedzy, jak obronić się przed partnerami wykorzystującymi mowę ciała do manipulowania.

PROGRAM SZKOLENIA:

Szkolenie z wykorzystaniem kamery. Nastaw się do niej pozytywnie, ponieważ dzięki niej i poznaniu swoich zachowań pokonasz innych. Pomyśl, że to oczy innego człowieka.

BLOK I - Wprowadzenie
WIZERUNEK

Zero teorii, tylko praktyka. Zaczniemy od kilku słów o Twoim wizerunku.cwiczenia2
Przed szkoleniem trener analizuje wizerunek uczestników w sieci. Uczestnicy otrzymują informację zwrotną i porady.

Wywieranie wrażenia i niewerbalne wpływanie na rozmówcę.
Jak odbierane są elementy komunikacji niewerbalnej:
- garderoba – wpływanie kolorem i stylem na wizerunek.
- kontakt wzrokowy i rodzaje patrzenia,
- oprawa oczu,
- ułożenie głowy,
- uśmiech i inne mimiki twarzy,
- kolor, fryzura i długość włosów, karnacja,
- dłonie, w tym barwa, kształt i długość paznokci
- sylwetka, postawa, wzrost i ich wpływ na odbiór przez innych ludzi

BLOK II – Część główna
SPOTKANIE

Sposób zachowania podczas spotkań i rozmowy
Blok pokazuje krok po kroku, jak można zbudować wrażenie od wejścia do wyjścia ze spotkania. Jak wpływać na wizerunek dzięki:
- sposobowi pukania i otwierania drzwi
- krokom i stylowi wejścia do pokoju
- dobraniu stylu podawania dłoni na powitanie i innym formom dotyku
- wykorzystanie odległości między rozmówcami
- zajęciu odpowiedniego miejsca przy stole przez nas i przez innych uczestników spotkania
- doborowi ustawienia stołów i innych elementów wyposażenia (znaczenie i odbiór różnego wyposażenia)
- wykorzystanie kolorów, światła i zapachów, 
- sposobu siadania, ułożenia dłoni, tułowia i nóg
- znaczenia czasu jako sygnału w relacjach międzyludzkich m.in. tego, jak odbierane jest zaproponowanie wody, soku, kawa lub herbaty
- wpływu dodatków konferencyjnych na relacje międzyludzkie, a nawet jak ułatwić a jak utrudnić mówienie takimi dodatkami

Mowa ciała na stojąco.akam4
Gesty pewności siebie.
Gesty uzupełniające słowa.
Sygnały niepewności.
Sygnały kłamstwa.
Sygnały stresu.
Sygnały wiarygodności.
Emocje w ruchach ciała.

Mowa ciała na siedząco.
Ukrywanie prawdziwych emocji
Znaczenie konkretnych sposobów ułożenia dłoni na stole
Gesty otwartości i pozytywnego nastawienia
Gesty zainteresowania
Gesty blokady i wycofania – postawy obronne
Jak odczytać ułożenie nóg
Ruchy stopami
Kontrolowanie mięśni – drżenia lub nadmiernego spięcia.

BLOK III – Szlifowanie umiejętności
ROZMOWA

Operowanie głosem podczas rozmowy
Tempo mówienia i inne walory głosu – ich wykorzystanie do skutecznego wpływania na innych.
Głos perswazyjny – praca nad barwą głosu i jego siłą, modulacją, artykulacją i akcentem.
Sztuka władania pauzą jako narzędzie oddziaływania na słuchaczy.

SZKOLENIE POPROWADZI:
Maurycy Seweryn trener Maurycy Seweryn – Wykładowca autoprezentacji i wystąpień publicznych w 3 uczelniach. W 2011 roku przeprowadził badania na temat postrzegania sygnałów komunikacji niewerbalnej przez Polaków. Większość badań, publikacji i analiz, na których opiera się gro polskich trenerów w programach szkoleniowych to doświadczenia amerykańskie. Komentuje mowę ciała i komunikację społeczną dla TVN „Fakty”, Polskiego Radio i dziennika.pl.
Zaliczany do 3 najlepszych specjalistów od mowy ciała w Polsce. Szkoli parlamentarzystów, burmistrzów, dyplomatów i kadrę zarządzającą firm.
Od 4 lat prowadzi Warszawską Grupę Doradców PR. Wcześniej był dyrektorem ds. sprzedaży, kierownikiem ds. kluczowych klientów, kierownikiem projektu oraz dyrektorem ds. komunikacji społecznej.
Ma doświadczenie w odniesieniu do klientów z administracji publicznej, ponieważ był wiceburmistrzem i trzykrotnie radnym. Prowadził też biuro prasowe byłego marszałka Sejmu RP – Pana Marka Borowskiego. Był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, pracownikiem Centrum Informacyjnego Rządu i sekretariatu MSWiA.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.


Jeżeli masz pytanie, to chętnie na nie odpowiemy. Jesteśmy do twojej dyspozycji.


Wyślij do Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations swoje pytanie.
Kontakt: biuro@wgd-pr.pl
Imię:
Nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Treść wiadomości:
 
pusty

Newsletter

Nasi Partnerzy

regio patron1
 
 LOGO LKB KOLO
 
supertydzień
pusty

Obserwuj nas tu:

facebook twitter  you tube

pusty
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Copyrights @ 2011-2014 WDR PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations